Valitse maa kaupallisia ja paikallisia tietoja varten

Tuki ja sisäänkirjautuminen

Vehcon asiakastukipalvelun antama tuki

Täältä saat apua. Asiakastuki auttaa sinua mielellään, kun tarvitset apua Co-Driverin käytössä. Rutinoitunut henkilökuntamme on sinua riippumatta siitä, oletko kuljettaja, kuljetusten ohjaaja tai Co-Driverin käyttäjä muussa tarkoituksessa. Kaikki kysymykset ovat tervetulleita ja me olemme käytettävissä kaikkina arkipäivinä. Soita tai lähetä meille sähköpostia.

Ota yhteys asiakastukeen
Puh: 010 2877760 tai +46 (0)31-779 29 79

S-posti: support.fi@vehco.com

Avoinna:
Arkipäivisin: 8.00–16.00

Kirjaudu Co-Driver Webboffice -portaaliin alla olevien linkkien kautta:

Napsauta tätä, kun haluat kirjautua sisään linja-autopalvelimen Co-Driver weboffice -portaaliin

Napsauta tätä, kun haluat kirjautua sisään Pohjoismaiden palvelimen Co-Driver weboffice -portaaliin 

Napsauta tätä, kun haluat kirjautua sisään Euroopan palvelimen Co-Driver weboffice -portaaliin 

Napsauta tätä, kun haluat kirjautua sisään Metis-palvelimen Co-Driver weboffice -portaaliin 

Jos et ole varma, mitä palvelinta yrityksesi käyttää, kokeile linkkejä vuorotellen ja totea, mihin palvelimeen sisäänkirjautuminen onnistuu.

 Muussa tapauksessa ota yhteys asiakastukeen, joka auttaa sinua.

 

Järjestelmän uudelleensijoituksen rekisteröinti – ENG:

Napsauta tätä, jos haluat rekisteröidä järjestelmän uudelleensijoituksen Co-Driveria varten (linkki on suojattu salasanalla, ota yhteys asiakastukeen)

 

Laitevalmisteluilmoitus RMA

Napsauta tätä, jos haluat ilmoittaa RMA:n (linkki on suojattu salasanalla, ota yhteys asiakastukeen)

RTD-yhteensopiva ajopiirturi

Napsauta tätä katsoaksesi RTD-yhteensopivia ajopiirtureita (linkki on suojattu salasanalla, ota yhteys asiakastukeen)

Samsungin tuotteiden korjaus  

Napsauta tätä lisätietoja varten

Katso filmejä, jotka esittelevät Vehcon, meidän ratkaisumme ja tapoja, kuinka asiakkaat käyttävät järjestelmäämme.
Katso nykyiset tai aiemmin esiintyneet käyttöhäiriöt.